🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدنی‌های نادیده

(ثبت: 242321) مهر 29, 1400 

 

چشم‌ها از دیدنی‌ها باز کردی عاقبت ؟

دیده از نادیدنیها باز کردی عاقبت ؟

ای که در این دیدنی‌ها جلوه می کردی ببین

چشم‌هایم را به دنیا باز کردی عاقبت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا