🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دین کامل با قرآنی والیا

(ثبت: 218992) آذر 26, 1398 
دین کامل با قرآنی والیا

بی نهایت راه باشد تا خدا
عبد اویی هر وجودی هر کجا

زیر پایی آن گیاهی را نگاه
قامت آرا حمد گویی برملا

گر تجلّی از دری دیوار او
هر کجا ناظر هم او بینی دلا

گر به باطن چشم ظاهر رؤیتی
جلوه زیبایی طبیعت جلوه ها

بی خبر از کائناتی ، غافلی
هر وجود از آفرینش حق نما

گر مرامی مسلکی باشد درست
راستی را مسلکی تا انتها

شام آخر را کنی یادی چه شد
هر یک از یاران عیسی حق را

با گرایش دین بعد از عیسوی
دین کامل با قرآنی والیا

ولی اله بایبوردی

11 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 26, 1398

    باز هم اثری زیبا و ارزشمند از شما خواندم و حقیقتا این را دریافتم که شما رسالتی و وظیفه ای را بر دوش خود احساس می کنید که باید همواره یادآور شوید که ما کجاییم و چه می کنیم و چه باید بکنیم…
    آموختم و دلنشین بود نیز…
    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      ممنون از همراهی مستمرتان

      سپاس

      تقدیمی را از ما پذیرا باشید

      کمی افراد بینی با صداقت
      گذر ایام خود را طبقِ عادت

      نمایان فرد ،کم در بینِ انسان
      گزینش راستی را در عدالت

      ولی اله بایبوردی

      26 / 09 / 1398

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    درود و ارادت
    استاد بایبوردی عزیز
    🌷🌸🌸🌷🌸🌷🌸

    • سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌺🌺🌸🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 26, 1398

    درودتان🙏

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا