🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوانگان بیدار هستند

(ثبت: 5846) فروردین 27, 1397 
دیوانگان بیدار هستند

از من شنو این نکته ی راست

دیوانگان بیدار هستند

هرکس جنایت کرد دزد است

دزدان جنایتکار هستند

27فرورین1397

پ . ن

دونالد ترامپ ، ترزا می و امانوئل مکرون میلیاردها دلار از ولیعهد احمق سعودی دریافت کردند تا سوریه را موشک باران کنند تمام هزینه ی نظامی این سه کشور در این موشک بازی اخیر علیه سوریه آیا از پنجاه میلیون دلار بیشتر بوده است؟ این مبلغ در مقابلِ میلیارد ها دلاری که او را سر کیسه کرده اند چیزی نیست… مبالغ چپاول شده هم بنا نیست به حساب خزانه ی دولت امریکا و انگلیس و فرانسه واریز شود .

 آنقدر این پول برای خانم ترزا می شیرین و جذاب بود که بدون اجازه مقام های دولتی و سیاسی دست به این جنایت زد و باعث فریاد اعتراض آمیز آنان و احزاب اپوزیسیون شد.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):