🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگری

(ثبت: 3685) اسفند 28, 1395 

 

کو آن زمان که شادی و غم سرسری نبود

حرف حساب این همه بی مشتری نبود

آن روزگار معجزه آسا که پاسخ

ابراز عشق، نفرت و ناباوری نبود

ایمان به چشم های سیاه پری رخی

هرآن مظان محکمه و داوری نبود

کو آن بهشت گمشده در قصه های دور

آن جا که دیو جلوه فروش پری نبود

پا می گرفت حرف حق از یک سر دگر

گیرم که پای دار انالحق سری نبود

دشمن به تیغ می زدت اما نه پشت سر

در مشت ظاهرا رفقا خنجری نبود

حالا همه برای هم آن دیگری شدیم ‌

آن دیگری همیشه هم آن دیگری نبود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    اسفند 29, 1395

     درود  زیبنده و با طراوت و مانا باشی

  2. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 2, 1396

    احسنت بر شما زینب ارجمند گلبانوی قلم

    لذت بردم از چرخش قلمتان

    بهاران بر شما مبارک باد.

  4. با سلام و عرض ادب

    سپاس از شما

    زیبا بود

    درود

    یا حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا