🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکرِ تو

(ثبت: 243337) آذر 18, 1400 

 

آرامشِ تاریکی
روشناییِ فکرِ تو

شب، شرابی
ذهن می نوشد
از ذکر تو

م ح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 18, 1400

    سلام ودرود

    🌹🌹🌹🌹

    • محمد حسنی

      آذر 18, 1400

      درود استاد خراسانی عزیز
      ممنون از حضورتون سایه تون مستدام🍂🍂🍂

  2. مدینه ترکاشوند

    آذر 18, 1400

    سلام ودرود بر شاعر زیبا قلم
    کوتاهی بسیارزیبا
    قلمتان نویسا🌸🌼

    • محمد حسنی

      آذر 18, 1400

      درود بانو ترکاشوند
      بانوی سپید ها و ذوق ها
      مهرِ حضور شما، سبزی و گرمی دل ماست برای نوشتن..
      سایه تون مستدام

  3. خسرو فیضی

    آذر 18, 1400

    . با درودم نیک 🌸
    . استاد ارجمند بسیار زیبا و
    . شیوا .. کوتاه و تفکر بر انگیز 🌸🌿🌸

    • محمد حسنی

      آذر 18, 1400

      درود استاد گرانقدر
      حُسن نظر شما،انگیزه ی نگارش حقیر..
      سایه تون مستدام

    • محمد حسنی

      آذر 18, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا