🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رأی

(ثبت: 224480) فروردین 20, 1399 

 

ما مفتخریم به خائنین رأی ندهیم
هرگز به بد و بدتر از او رأی ندهیم
حالا که به زعمتان شهادت گنه است
بر روح شهیدان به شما رأی ندهیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا