🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رازدار

(ثبت: 227972) خرداد 28, 1399 

 

راز ما را،، در دل دیوانه ات جایش نکردی
آرزوی قلبی ام را، بر که افشایش نکردی؟

مهر چشمان تو را، بر سینه‌ی خود داده بودم
بر کدامین یار، چشمت را،، تمنایش نکردی؟

قول دادی، بهترین یار و هوادارم، تو باشی
خود بگو،،،آیا تو با لبخند، امضایش نکردی؟

هر شب هر شب، می‌نوشتم از خداوند نگاهت
آن‌ خدایی‌که، تو در این عشق مأوایش نکردی

خود بگو! بی‌چشمهایت میتوانستم که باشم؟
عاقبت قلب مرا در عشق، اغوایش نکردی؟

آبرویت را خرید، آن‌ دل که دلخواهت نبوده
بی‌مروت! هر کجا میشد، تو رسوایش نکردی

هر شب هر شب دیدنت را، آرزوی خود نکردم
هر شبم را، در فراقت شام یلدایش نکردی

#علی_سلطانی_نژاد
Https://t.me//solttaaansheer

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فرزانه حسنی

    خرداد 28, 1399

    درود بر شما شعر زیبایست
    🌺

  2. درود مهندس
    لب مریزاد
    رشحه ی قلمت زرافشان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا