🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز و نیاز

(ثبت: 3884) فروردین 30, 1396 

یاربا تنها شدم گریان به درگاه آمدم

با وفا تنها تویی با جان به درگاه آمدم

می زنم پیکم به پیکت با تو من دارم سخن

حرف دل گویم به دل مستان به درگاه آمدم

بشنو حرفم چاره درد از خود کنی الله من

جز تو کس یارم نشد حرمان به درگاه آمدم

مؤمنم ای یاورم بر حکمتت چون مصلحت

هر چه باشد بنده با ایمان به درگاه آمدم

عرف درگاهت ندانم مست مستم یار من

مسجدت قلبم شد از عرفان به درگاه آمدم

چون وضو با می گرفتم مخلص از هر زاهدم

گر چه غمگینم ولی خندان به درگاه آمدم

مسعودرستم زاد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    فروردین 31, 1396

    درود بر شما جناب رستمزاد عزیز

    • مسعود رستمزاد

      فروردین 31, 1396

      درود جناب مهدی پور عزیز

      سپاس از مهرتان

  2. سحر جهانی

    فروردین 31, 1396

    چون وضوبا می گرفتم مخلص ازهرزاهدم 

    گرچه غمگینم  ولی خندان به درگاه آمدم 

    سلام ودرود برشما جناب آقای رستمزاد

    عاااالی…….

  3. اله یار خادمیان

    فروردین 31, 1396

      درود  بر شما     بر قرار باشی و سر بلند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا