🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راعی

(ثبت: 242329) آبان 3, 1400 

 

ما را بسپارید بدست ساقی

تعلیم دهد مرا به عمر باقی

آن آب حیاتی که بدان شک دارید

معجون و عصاره ایست به نام راعی

بیاد شاعر شعرهای بی نقطه ، مرحوم مغفور طهور همدانی جد پدری این حقیر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 3, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    فقط مصرع آخر هم در وزن ایراد داره
    هم قافیه🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا