🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رانده از شهری به خاطر درد خویش

(ثبت: 221722) اسفند 12, 1398 

 

گر چه دلجویی جراحت دل دلا
خسته دل را ،احترامی هر کجا

باب درمان بسته لا بر روی خلق
باب رحمت را بکوبی با دعا

هر زمانی مهر اویی را طلب
یاد ایوبی کنی در گوشه ها

رانده از شهری به خاطر درد خویش
نا علاجی درد باشد ابتلا

بر تحمّل صبر ایوبی نگاه
گر چه لبریز از صبوری ماجرا

ماجرایی شد غمین گر ایوبی
عاقبت پیکی رسیدش از خدا

از تو طالب ای خدا چشم انتظار
رخصتی والی ظهوری بین ما

ولی اله بایبوردی

08 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 12, 1398

    دوست و همراه گرامی ، همچون همیشه ارزشمند بود و آموزنده و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 13, 1398

      سلام

      استاد فرهیخته جناب جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸💐💐🌸🌸

  2. سپیده طالبی

    اسفند 12, 1398

    سلام و عرض احترام استاد گرامی
    چون همیشه زیبا بود سروده حق گوی تان بزرگوار
    پاینده باشید🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 13, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از مهر حضورتان

      سپاس از همراهی

      در پناه ایزد دوست

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا