🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راهی

(ثبت: 242336) آبان 8, 1400 

 

در پیچش امواج سبزه ایم

مست از ترنم خاموش لحظه ایم

در جوشش عشق و تمنای دلکشیم

سرخ از هجوم تیغه‌ای تشنه ایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا