🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه نجات

(ثبت: 226970) خرداد 3, 1399 
راه نجات

 

گفتم که شاید عشق‌ و مستی را بلد باشی
راه  و طریقِ   مِی  پرستی  را  بلد  باشی

هر عهد  بستم  با  دلت  زیرا  گمان  کردم
قانونِ   پیمانی  که  بستی  را  بلد   باشی

اما   دریغا   زود   فهمیدم   که   وا   دادی
بی آنکه خشم سخت  هستی را بلد باشی

پیروزِ    مِیدانی   بدونِ   شک،  اگر   تنها
راهِ  نجات  از  هر  شکستی  را  بلد باشی

شادم  اگر  با  چشم های  خود  ببینم  که
پایان   کارِ   زشت   پستی  را  بلد  باشی

✍ #بهاره_کیانی

۹۹/۳/۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا