🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه و چاه

(ثبت: 224472) فروردین 10, 1399 

 

روزی که به آسمان بتابد آهی
بر خاک زمین ما ببارد آبی
در ظلمت شب چشم ببیند چاهی
بر فرش و فلک گنگ نباشد راهی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا