🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعیِ «عمر گل»

(ثبت: 263372) شهریور 24, 1402 

بسم الله الرحمن الرحیم

«عمر گل»

تا عمر گــلی هست بیا بــوی کنیم
گشت چمن و گلشن هر کوی کنیم
روزی که دگر مجال تـفـریحی نیست
با خار غم و حسـرت آن خــوی کنیم

 

امین اصلانی / امیر اصلانی (اَمی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 24, 1402

    متاسفانه یا خوشبختانه
    دارم همین کار را انجام میدم