🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و دوم (امام رضا(ع) )

(ثبت: 228836) تیر 12, 1399 
رباعی بیست و دوم (امام رضا(ع) )

 

در شاهنشین حضرت شمس شموس
جبریل کند سجده و میکال جلوس

آهسته قدم گذار و هُشیار بدان
فرش است به بال قدسیان عرصه ی طوس

چلیپای شکسته اثر بانوی هنرمند ؛ شهره تقی زاده