🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و ششم (تکرار تاریخ)

(ثبت: 238244) فروردین 30, 1400 
رباعی بیست و ششم (تکرار تاریخ)

 

آنان که به سرو نیزه قرآن بردند
از مشق شب دروغ فرمان بردند

تاریخ دوباره زنده شد ناخلفان
از سفره کنار لقمه ایمان بردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):