🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و هفتم (هپروت)

(ثبت: 239429) خرداد 8, 1400 
رباعی بیست و هفتم (هپروت)

 

خوشحال که آفریدمان در هپروت
در سوختگان صبر و یاران سکوت

ایمان بلند و جوشش عقل کجاست
تا بر شکند ظلمت دشت برهوت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):