🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و چهارم (آغاز دوباره)

(ثبت: 232445) مهر 20, 1399 
رباعی بیست و چهارم (آغاز دوباره)

 

آئینه ی زندگی به هر انسان را
یک بار عبور تند از دوران را

مانند ستاره ها به خوبان دادند
آئین دوباره گی پس از پایان را

ستاره ها پس از مرگ هم می درخشند …