🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و یکم (دخترم آیه)

(ثبت: 228317) تیر 2, 1399 

 

احساس لطیف صبح بارانی باش
ابریشم حس ناب ایرانی باش

بر اصل بمان و آیه بر آیه ی عشق
گل دختر زیبای سپاهانی باش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    تیر 2, 1399

    درود و ارادت
    جناب کاظمی نازنین
    ◇◇♡♡♡

    چون مصرع ناب بیت پایانی باش
    زیباتر از آنچه را که می دانی باش

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • درودها و ارادت جناب معصومی نازنین

      سپاس از بداهه ی بسیار زیباتون
      طبع وزینتون همواره جوشان

      🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    سلام و عرض ادب استاد گرامی
    زیبا بود پر احساس
    خداوند نگهدار دختر نازنین و زیبایتان باشد زیر سایه پر از مهر پدر و مادر مهربانش
    پاینده باشید و پدرام🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    بر ستاره ی سهیل،
    ایمان کاظمی عزیز🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا