🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی دهم (توبه)

(ثبت: 214899) شهریور 25, 1398 
رباعی دهم (توبه)

از نفس پلیدِ گاه گاهم ای وای
از وسوسه های راه راهم ای وای

صد توبه از آن نیایش و راز و نیاز
از رنگ عبادت تباهم ای وای

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):