🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی دوازدهم (آوای کلاغ)

(ثبت: 218329) آذر 4, 1398 

در همهمه ی غروب و هنگامه ی راز
دانی که چرا کلاغ دارد آواز

گوید که به آهی گذرد عمر دراز
در شصت و نود سرای فرعون مساز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. دست مریزاد

    استاد کاظمی عزیز

    رسا و دلنشین

    تقدیمی : 🌺

    بلبلان را نغمه ای باشد به ساز
    گر کلاغان را هیاهویی دراز

    بس سرا بینم به ید نوکیسه ها
    همچو فرعونی و شدّادی چه راز

    ولی اله بایبوردی

    04 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • درود و ارادت جناب بایبوردی شاعر عالی مقام و ارجمند

      سپاسگزارم از محبت ، حضور و بداهه ی زیباتون

      در پناه حق بهترینها را براتون آرزومندم

      🌹🌹🌹🌹

  2. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای ایمان کاظمی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

    • سلام و احترام شاعر بانو پانته آ عسکری عالیقدر

      بسیارسپاسگزارم از دعوت شما و زحماتی که در این راه متقبل میشوید🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای کاظمی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

  4. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب ایمان کاظمی

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا