🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و سوم (بهانه های خوب)

(ثبت: 247322) اردیبهشت 7, 1401 
رباعی سی و سوم (بهانه های خوب)

 

رقصیدن همراه سنجاقک ها
شن بازی در ساحل با کودک ها

تا شاید دلتنگی پایان گیرد
باور کن شادی را با اندک ها

با وجود همه ی نا آرامی ها ، نا امیدی ها و خستگی ها ، همواره بهانه های خوب و کوچک برای ادامه ی زندگی وجود دارد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 7, 1401

    بسیار درودتان من احساس میکنم مصراع سوم مشکل وزنی داره و مصراع دوم
    من تخصصی ندارم البته

    • سپاس از همراهی 🙏🌷

    • در وزن های خاص رعایت خواندن شعر بر وزن سروده شده بسیار اهمیت دارد. در اوزان معمول بخاطر اینکه وزن در ضمیر شنیداری مخاطب جا افتاده است ناخودآگاه شعر بر وزن سروده شده خوانده می شود.

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 8, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا