🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی طنز

(ثبت: 244280) دی 19, 1400 

 

سی سال سفیر کشور چین بودم
آواره ی آن دیار و مسکین بودم

در دوره ی آوارگی از منظر شیخ
جاسوس بلاد کفر و بی دین بودم

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

 

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    دی 19, 1400

    سلام با توجه به تحولات نباید با لغت شیخ همان سلوکی نمود که برخی گذشتگان می کردند متشکر

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 19, 1400

    درودها استاد گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷

  2. سلام و درود،
    زیباست. 🌿🌿🌿

  3. صفا یغمایی

    دی 19, 1400

    درود
    زیبابود
    😁😁😁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا