🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی نوزدهم (شباهت یا تفاوت)

(ثبت: 226721) اردیبهشت 27, 1399 
رباعی نوزدهم (شباهت یا تفاوت)

 

ای حضرت بی قرینه ی پرده نگار
ای در نفست شور شکر خند بهار

در یک صفت قریب من مثل تو ام
هر قدر بزرگی تو منم کوچک و زار

گاهی ، تفاوتهای بزرگ در اوج به شباهت میل می کنند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):