🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی هشتم (جایی دیگر)

(ثبت: 212635) مرداد 8, 1398 
رباعی هشتم (جایی دیگر)

در تلخی روزگار اگر چون شکرم
دل خوش به حضور در جهانی دگرم

من باشم و دلدار و جز این گر باشد
آه از جگرم دوباره آه از جگرم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر حضرت ایمان

    بسیار زیبا

    حق یارتان

    💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐🌿

  2. علی معصومی

    مرداد 8, 1398

    یک لحظه بمان که راه را گم نکنم
    در کوچه شهر شب دمی رهگذرم

    درود ارجمند
    زیباست قطعه شعر نابتان
    آفرین…….🌷🌷🌷🌷🌷👏

  3. سلام و درودها جناب معصومی عالیقدر

    شعر تقدیمی در قالب رباعی تقدیم حضورتان شد

    سپاسگزارم🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1398

    سلام ایمان عزیزم

    عالی ست
    لذت بردم
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. ایمان جان سلام
    چه زیبا و استادانه سرودی!؟
    آفرین و هزاران آفرینتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا