🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 268571) فروردین 4, 1403 

 

از هیئت عاشقان جدایی ای شیخ
هم دشمن خلق و هم خدایی ای شیخ

بی شبهه اگر خون خلایق نوشی
شرمنده ی روی شهدایی ای شیخ

 

 

 

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 4, 1403

    درود جناب سید حسینی عزیز
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید💐💐💐🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      درود جناب گیوه چیان
      سال نو شما هم مبارک دلتون شاد توام با سلامتی و دلی شاد در پناه حضرت حق 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1403

    سلام و‌درود استاد

    سال نو‌ مبارک

    دنیا همه را فریب می دهد مگر دیوانگان دل بریده از آن را

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      درود استاد طارق
      سپاس از حضور گرمتون
      ایام بر شما هم مبارک دلتون شاد 🌹🌹

  3. امیر وحدتی "یگانه"

    فروردین 4, 1403

    درود آسید که در سال نو دغدغه
    دل را تکاندی. دستمریزاد.
    سال نو مبارک
    🥀🥀🍏🥀🥀

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      درود و عرض ادب جناب وحدتی
      سال نو شما هم مبارک دلتون شاد
      سپاسگزارم 🌹🌹

  4. معین حجت

    فروردین 4, 1403

    درود بر شما …
    عید شما مبارک سید حسینی🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      درود سپاس استاد
      ممنون از حضور گرمتون
      دلتون شاد بهارتون سبز 🌹🌹

  5. صفا یغمایی

    فروردین 5, 1403

    درودجناب سیدحسینی عزیز
    عیدتون مبارک و حال دلتون خوب

    🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      سپاس جناب یغمایی
      ممنون از حضور گرمتون شاد باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا