🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 269078) فروردین 23, 1403 

 

آنکس که مرید حضرت شیطان است
با بی خردان نشسته و نادان است

چون تن بدهد به خواهش نفسانی
دیوار و بنای خانه اش ویران است

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1403

    سلام‌حضرت استاد حسینی

    الحق زیباست و واقعیتی غیر قابل انکار
    آفرین

    در پناه خدا 🌹

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 23, 1403

      سپاس استاد
      ممنون از نگاه زیباتون
      زنده باشید به مهر 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا