🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رحلت مادرم

(ثبت: 230590) شهریور 5, 1399 

 

چهره ی مادر تکید و قامتش در دم شکست
پرده ی تردید و غفلت بر دو چشمانم نشست
لحظه ای ناباورانه ذهن من در جستجو
زندگی با خاطراتش در غبار غم نشست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 5, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما آقای همدانی عزیز
    خداوند رحمتشان کند و به شما
    صبر در فراق مادر عنایت کند
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 5, 1399

    درودها جناب مروج همدانی ارجمند

    زیبا و دردمند است شعرتان چونان عشق مادری …

    خداوند روح ایشان را قرین رحمت خود گرداند

    🌹🌹🌹🌹

    • شهریور 5, 1399

      هزاران سپاس گرامي

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1399

    سلام و درود
    روح شان شادمان
    درجات شان والا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا