🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رحمة الله ام

(ثبت: 243157) آذر 8, 1400 

 

تا که رنگِ شادمانی بر جهان پاشیده ام
نوبری را از درخت زهر غم ها چیده ام

قولِ یغما  هست و بی شک خبطِ عظمای من است
بر مدارِ غفلت خود، بس خطا چرخیده ام[1]

من کجا زر از کسی کردم طلب ؟!! هیهات، چون
گر به کف زر داشتم، زر بی ریا بخشیده ام

طعمة الله ام خدا صیدی چو من هرگز ندید
رحمة الله ام، به کوی عاشقان  باریده ام

دیو دیوی می کند، این داستانی تازه نیست
بار اول نیست کز قومِ ستم رنجیده ام

گر مرا فرمانِ فرهنگ آید از درگاهِ غیب
خار و خس ها از گلستان ادب برچیده ام

بهمن ماه 1394
پ. ن

1. دشمن خیره خطا کار؟ خطای تو یود
تو خطا کار شدی کاو به خطا برخیزد
از زنده یاد حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابوری
نا شاعری در جمع شاعران و بدون حضور بنده غیبت کرده و گفته بود طارق دست نیاز به سوی شخصی مهم دراز کرده است!!

 

 

 

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    آذر 8, 1400

    دیو دیوی می کند، این داستانی تازه نیست
    بار اول نیست کز قومِ ستم رنجیده ام

    درودها استاد خراسانی گرانقدر

    غیبت و تهمت عمدتا از سر حسادت است و حسادت نشانه وجود قدرت در شخصی است که مورد حسد واقع می شود

    🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      آذر 8, 1400

      سلام دخترم، گوهرم، قلب بابا طارق

      خاک راهت را کحل بصر خواهم کرد
      سپاس از حضور بسیار گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. سلام و درود استاد من ماه خراسانی بتاب هر چند
    خوشایند خفاش نیست

    دیو دیوی می کند، این داستانی تازه نیست
    بار اول نیست کز قومِ ستم رنجیده ام

    • طارق خراسانی

      آذر 8, 1400

      سلام استاد گرانقدرم

      سپاس از حضور گرم آن استاد عزیزم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. سلام و ارادت جناب استاد طارق گرانقدر
    چه نیکو فرموده است حضرت حافظ
    وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
    که در طریقت ما کافری است رنجیدن🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 8, 1400

      سلام و درود

      استاد مشکوک شدم به شما!
      نکند شمس مایید و از پس پرده ها خبر دارید
      درودتان
      چقدر زیبا بعنوان شاهد مثال بیتی از حضرت حافظ را آورده اید
      دست و قلمتان و اصلا تمام وجودتان گلباران
      حیف که به دخترم پانته آ تعهداتی داده ام و الا در همین جا حالشان را می گرفتم.

      در پناه خدا بزرگمرد پاک 🌿👏🙏🌿❤️🌿

  4. خسرو فیضی

    آذر 8, 1400

    . دقایق طولانی ست که می خوانم و هر چه می خوانم
    . احساس خشم بر عقل چیره می شود . .
    . بزرگ استاد گرانمهرم بجا می بینم بعنوان دُردانه شاگردی
    . پاسخی به حاسدان بنویسم .
    . این را داشته باشند تا قشنگ تر بنویسم
    .
    . مه فشاند نور و سگ عو عو کند
    . هر کسی بر طینت خود خو کند
    .
    . استاد گران اندیش ببخش که بزرگی و بخشش از بزرگان است
    . در پناه خدا باشید 🌸🌿🌸

    • طارق خراسانی

      آذر 8, 1400

      سلام خسروی خوبان
      نور چشمم
      سپاس از مهر خورشید حضور فیض بخش
      در پناه خدا🌿🙏🌹🌿

  5. علی معصومی

    آذر 8, 1400

    درود های فراوان
    جناب استاد خراسانی نازنین زیباست سروده شما
    و
    قلمی که بر مدار مهر می رقصد
    مانا و سلامت باشید
    عزیز دل🌿🌹

  6. سلام استاد
    این نیز بگذرد 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا