🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسالت شاعر…

(ثبت: 237847) فروردین 18, 1400 
رسالت شاعر…

‍‍
در این زمانه یقیناً: شرافت است شرافت
رفیقِ قافله ماندن… شریکِ دزد نبودن

برایِ شاعرِ صادق، رسالت است رسالت
مَجیزِ شیخ نگفتن… قلم به مُزد نبودن.

مهران اسدپور

«قلم به دست بودن، یا: قلم به مُزد بودن! مسئله این است.»