🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رستم و اسفنديار

(ثبت: 242459) آبان 15, 1400 

 

رستم همان سردار امروز حماسه
اسفنديار داعش تبار مرگش هماره
آل سعود وقتى نقاب از چهره گيرد
عريان شود تاريخ ننگش بيشماره

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا