🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسوب

(ثبت: 242460) آبان 16, 1400 

 

از قيود دست ساز اين جهان آزرده ام
از ضخامتهاى بى نور زمان دلمرده ام
كاش خاكستر بسوى آسمان پر مى كشيد
نقره فامى از درونش تا ابد سر مى كشيد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 16, 1400

    درود بر شما
    زيباست
    فقط مثنوي معمولا حداقل ده بيت هست🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا