🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسیده ماهِ محرم، سلام یا زهرا

(ثبت: 2549) مهر 11, 1395 
رسیده ماهِ محرم، سلام یا زهرا

شعر خوشه ای

رسیده ماهِ محرم، سلام یا زهرا

سرودِ عالم و آدم، سلام یا زهرا

درود بر تو حسینم، شکوه آزادی

سلام مامِ مکرَََّم ، سلام یا زهرا

»

دوباره ماه محرم ،

دوباره فریادی

ز سینه آمده بر لب

به ضدِ بیدادی

»

قسم به آیه آیه ی قرآن ،

قسم به ذاتِ خدا

قسم به عشق

به خونِ شهیدان

به کربِ بلا،

که انتقام خون حسینم

ز دیو می گیریم

به روز واقعه

کعبه،

سلام،

می آئیم…

11 مهر 1395