🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رشادتها و دردها

(ثبت: 241871) مهر 1, 1400 

 

بياد بچه هائى كه روى رملها جون دادن
بياد اونهائى كه با تشنگى خون مى دادن
بياد اونهائى كه تو نيزارا گم مى شدن
بياد اونهائى كه با دهن بسته توى هور افتادن

سلام من به سوسنگرد و به بستان
به طراح و به چمران
به رود كرخه و كوت و هويزه
به سبزاب و حميد و دشت عباس

سلام به تانكر سوراخ و داغون
قمقمه هاى خالى تو ى بيابون

به پاهائى كه يكماه تو پوتين بود
به مجروحى كه از ماشينها دور بود

سلام به گرماى پنجاه و پنجش
سلام به ژسه و كلاش و رملش
سلام به جعبه هاى بى فشنگش
سلام بر شهداى خيلى مردش

بياد شهداى عمليات هويزه و طراح و كرخه نور
ديماه ٥٩ مرداد ٦٠ شهريور ٦٠
و بياد شاعر بسيجى ، سپهر بياد ماندنى

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا