🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رضا

(ثبت: 260904) خرداد 22, 1402 

رضا
لطف تو شد شامل حالم رضا
داده هوای تو مجالم رضا

تا بزنم بوسه به درگاه عشق
مانده در این فکر و خیالم رضا

ذره صفت خاک درت می شوم
تا بدهی خود پر و بالم رضا

مشرق امید هویدا تویی
گرچه که من رو به زوالم رضا

نغمه ی نقاره صحن تو شد
زمزمه ی قال و مقالم رضا

رو به ضریح تو و گلدسته ات
محو تو و جاه و جلالم رضا

بسته به زنجیر دخیل تو ام
زائر لبریز سوالم رضا

♤♤♤

در صحن اسماعیل طلا و رو به گنبد طلا ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۱ خرداد

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 22, 1402

    برادر جان، مهندس معصومی عزیز ، شدیدا التماس دعا …🙏🙏🙏👏👏👏💐💐💐

  2. مهدی شریفی زاده

    خرداد 22, 1402

    سلام خوش بحالتون ❤️❤️❤️

  3. مهدی شریفی زاده

    خرداد 22, 1402

    سلام خوش بحالتون ❤️❤️❤️

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 22, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    التماس دعا

  5. علی معصومی

    خرداد 22, 1402

    متاسفانه فایل صوتی ارسال شده با این شعر هنوز تایید نشده🤔

    • مدیر سایت

      خرداد 22, 1402

      سلام و درود
      فایل صوتی دریافت نشد. لطفا مجددا بارگذاری بفرمایید
      سپاسگزارم

      • علی معصومی

        خرداد 22, 1402

        سلام و عرص ارادت
        بانو عسکری ارجمند
        ♡♡♡
        به تکرار ارسال کردم اما متاسفانه ذخیره نمیشه
        این اشکال در ارسال های قبلی نبود
        احتمالا از خود سایت باشه
        💐💐

  6. فاضله هاشمی

    خرداد 23, 1402

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا