🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 19 
  1. جابر ترمک

    دی 8, 1394

  2. سلام مینا جان

    بسیار زیبا بود

    عید بر شما مبارک

    • مينا امينی

      دی 8, 1394

      سلام مهربانوی جان

      سپاس عزیزم

      و عیدتون مبارک

  3. سلام نازنینم

    زیبا بود

    عیدت مبارک

    • مينا امينی

      دی 8, 1394

      سلام گلم

      سپاس از مهرت

      عیدت مبارک

  4. سلام و درود

    عالیست 

  5. سوگند صفا

    دی 8, 1394

    احسنت……………

    • مينا امينی

      دی 8, 1394

      سوگند بانوی جان

      سپاس عزیزم از مهرت

  6. سلام خانم امینی گرانمهر

    کوتاه های شما خواندنی ست

    دم مریزاد

    در پناه خدا

    • مينا امينی

      دی 9, 1394

      سلام استاد مهربانم

      سپاس از مهربی کرانتوون

  7. عسل رادمنش

    دی 9, 1394

    سلام بانو امینی

    بسیار خوب بود

    قلمتون برقرار

    • مينا امينی

      دی 9, 1394

      سلام عسل بانوو

      سپاس بانوی شعر

  8. زهره خسروی

    دی 10, 1394

  9. مرجان مطلق

    دی 11, 1394

    سلام مینا جان

    خیلی زیبا ست

  10. سلام مینا خانم

    عالی ست

  11. دی 13, 1394

    درود // زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا