🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص اندوه

(ثبت: 264130) مهر 4, 1402 

 

چه در جگر نشسته است
خنجر بغض و آه ها
چه تیره و چه تلخ شب
کنار شب پره مگر
ز یاد می رود دگر
سقوط ماه به چاه ها
خطوط زندگی کج است
به راستی چه نسبتی ست
میان ما و گاو ها
مترسکیم مگر به شعر
که دور می شود زما
دلی و می شویم پر از
ساقه ی خشک کاه ها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):