🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص قلم

(ثبت: 254546) دی 14, 1401 
رقص قلم

 

رقصِ قلم بهانه ی تحریر می کند
سرمای طبع من تو را دل گیر می کند…

حیران روی دیگر آن سکّه ی تو‌‌ ام
وقتی که بغض توی گلو گیر می کند

با آرزوی آمدنت عمر من گذشت
موی سپید روی مرا پیر می کند…

رخسار ماهتان که به آیینه بگذرد
زیباترین فرشته ی خود تصویر می کند

لطفآ هوای حال مرا رو به راه ساز
شور پریدن از قفسی، شیر می کند

آهو شکار باش که صیّاد می رود
دیگر زمان صید چه توفیر می کند؟!

 

معصومه بیرانوند
دی ماه ۱۴۰۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 14, 1401

    درود بر شما بانو بیرانوند گرامی

    زیبا و دلنشین است شعر قشنگتان

    لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐❤️💐🙏💐

  2. با آرزوی آمدنت عمر من گذشت
    موی سپید روی مرا پیر می کند…

    درودو سپاس بر شاعر با ذوق و ادیبم

    سرکارخانم بیرانوند

    دستمریزاد بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است بخصوص که از چنان انسجامی برخوردار است که حتی اگر بعضی مصرع ها را جابجا کنی علی الرغم تصاویر متفاوت همچنان اانسجام مضمون بر قرار می گردد
    رقصِ قلم بهانه ی تحریر می کند
    وقتی که بغض توی گلو گیر می کند

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏سلام و درودسپاس از حضورتان

  3. شیدا شهبازی

    فروردین 4, 1402

    سلام
    رقص قلم بهانه تحریر می کند👏👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا