🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص موج

(ثبت: 252250) مهر 29, 1401 

 

رقص موج

یادم آمد روز باران رودها پر آب شد
ماهی خوش خط و خالی وارد تالاب شد

بوسه های نرم باران بر لب غنچه نشست
عشق باریدن گرفت و بوستان سیراب شد

از هم آغوشیِّ آب و ماهی زیبای ما
موج بر رقص آمد آنگه عشقبازی باب شد

پیچ و تاب ماهی اندر رقص موج و آفتاب
دل میان سینه ی هر رهگذر بی تاب شد

نرم نرمک مهر تابان رو نمود اندر نقاب
باز شد چشم ستاره خیره بر مهتاب شد

نم نمِ باران بگوش کودک احساس من
خواند لالایی عشق و چشمها بر خواب شد

موج و ماهی شد روانه سوی سایت شعر پاک
جاری اندر بوستان عشق ، جوی آب شد

 

#امیر_وحدتی_یگانه
#سایت_شعر_پاک

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. فریبا نوری

    مهر 29, 1401

    نم نمِ باران بگوش کودک احساس من
    خواند لالایی عشق و چشمها بر خواب شد

    درود بر شما جناب یگانه گرانقدر و بر سایت شعر پاک
    🌷👏🌷

    • درود بر شاعر و استاد فرزانه سرکار خانم نوری.
      از همدلی و همراهی تان سپاس.
      🌱🌺🌺🌺🌱

  2. علی معصومی

    مهر 29, 1401

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺

    بسیار زیباست

  3. طارق خراسانی

    مهر 29, 1401

    سلام رفیق شفیق و شاعر بزرگ. پاک

    قبل از هر چیز توجه و. محبت شما را نسبت به پاک سپاس می گویم
    شعر زیبایی ست گرم و پر مهر و روح بخش

    در پناه خدا 🌿🙏👏👏👏👏👌🌹🙏🌿

    • درود بیکران استاد خراسانی عزیز.
      شوق دیدار تو را من چشم بر راهم هنوز
      یک نگاهی در ره خلخال بر ابهر کنی
      سپاسگزار مهرتان هستم.
      🥀🥀🥀🥀

  4. آرمان پرناک

    مهر 29, 1401

    درود بر شما شاعر گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    قلمتان سبز
    🙏🌺

    • درود و سلام گرم من بر جناب پرناک.
      بر محفل محقر ما خوش آمدید.
      🌱🌱🌱🍎🌱🌱🌱

  5. جواد مهدی پور

    مهر 30, 1401

    سلام و احترام جناب وحدتی عزیز

    شعر زیبایی از شما خواندم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • درود و عرض ادب و احترام جناب مهدی پور.
      سپاسگزار زیبا نگاهتان هستم استاد.
      🥀🥀🍏🥀🥀

  6. نسرین حسینی

    آبان 1, 1401

    نم نمِ باران بگوش کودک احساس من
    خواند لالایی عشق و چشمها بر خواب شد

    درودها برشما جناب یگانه عزیز
    بسیار زیبا بود ودلنشین
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

  7. سیاوش آزاد

    آبان 3, 1401

    سلام
    با کمال احترام نسبت به شعر پاک اگر در اثر شما نمی آمد عمومیت اثر بالاتر نبود؟

    • عرض ادب وسپاس از حضور سبز و حسن توجهتان استاد.
      قطعا همینطور است. ولی دوست داشتم آن را به سایتهایی که در آنها حضور دارم تقدیم نمایم.
      باز هم سپاس.
      🥀🌾🌾🌾🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا