🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمان

(ثبت: 233196) آبان 14, 1399 
رمان

 

چه رمانی
نوشت…
خداوند
در
چشمهایت
که
تا آخر
عمرم هم
تمامی ندارد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 14, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 14, 1399

    درودبر شما جناب حمزه زاده ی عزیز

    رمان شیرین و دلچسبی ست
    چشم هایت

    زنده باشید

    💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    کوتاه خوش حسی بود
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا