🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمضان

(ثبت: 269111) فروردین 25, 1403 

رمضان

بزم مهمانی ماه رمضان بود و گذشت
جلوگاه کرم جان جهان بود و گذشت

مَثَل صبح قریبی که بلندای شبش
تا طلوع سحر و بانگ اذان بود و گذشت

عطش سینه دلدادگی و دلشدگی
برکت نان و کمی آب روان بود و گذشت

مثل پرواز پری در تپش ثانیه ها
در هوا خواهی اوج طیران بود و گذشت

در عبور از گذر کوچه ی همراهی ها
همه بود و نبود چمدان بود و گذشت

تا به خاطر بسپارد به کجا باید رفت
دل شیدا مرا خط و نشان بود و گذشت

فرصتی را که از این قصه به خاطر دارم
عکسی از آینه و آب روان بود و گذشت

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    فروردین 25, 1403

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز

    بسیار عالی و زیبا قلمتان تابان و دلتان بهاری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا