🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حصار پیکره

(ثبت: 269344) اردیبهشت 6, 1403 

حصار پیکره
زمانه با تو چه کرد و تو با زمانه چه کردی
میان بیشه ی این دشت بیکرانه چه کردی

به پای خاطره های نمانده در دل تنگت
در این سراچه بی نام و بی نشانه چه کردی

نوای سوز دلت را چه عاشقانه شنیدم
به واژه واژه زیر و بم ترانه چه کردی

بساط رفتن خود را اگر نیامدی چیدی
برای آمدن اما بگو بهانه چه کردی

به جای نقد جوانی و عمر رفته چه دیدی
به کوله بار تهی مانده روی شانه چه کردی

تو مرغ گلشن رازی پرنده ی ملکوتی
شکسته بال زمینی! به دام و دانه چه کردی

حصار پیکره ای را به روح خسته چه دیدی
در این سکوت و تباهی از آشیانه چه دیدی

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 6, 1403

    درود بر مهندس عزیز
    عالیست استاد
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌❤️❤️❤️

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز

    بسیار زیبا قلمتان تابان و دلتان بهاری

  3. مهدی محمدی

    اردیبهشت 6, 1403

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز

    بسیار زیبا قلمتان تابان و دلتان بهاری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا