🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمل

(ثبت: 221337) بهمن 7, 1398 

 

آن آتشی که به صحرا سپرده است
شايستگان زمينی به بالا کشيده است

ای وسعت رملهای داغ خضوع
پيداست عروج شهيدان رسیده است

در پهن دشت پُر از سنگ و دشنه ها
آلاله های سرخِ شهيدان دميده است

از داغِ زخمهای بد انديش ناکثان
انبوه اشک يتيمان چکيده است

چند روزی حضور شهيدان به جمع ما
انوار مهرشان به دلها نشسته است

پيشانيت اگر از عشق جان گرفت
ای رمل بهار نور به جانت تنيده است

در دل مگوی که نداری حضور عشق
صد سبوی شکسته ز مستی رهیده است

ما راه به سمت بقامان سپرده ايم
گُل واژه ی سعادت به ساحل دمیده است

ای رملهایِ داغِ بستان و فکه ها
بر جان , نسیم و عطر شهیدان رسیده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا