🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ

(ثبت: 253652) آذر 12, 1401 

 

قلب‌های عاشق،
رنگ می‌بازند؛
اما،،،
رنگ عوض نمی‌کنند.

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1401

    سلام لیلای عزیز
    دختر شاعرم

    فکر کنم خودت هم وقتی این کوتاه را سرودی از آن لذت بردی
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿❤️👏👌❤️🌿

  2. طارق خراسانی

    آذر 12, 1401

    بداهه ای تقدیم دختر عزیزم به خاطر کوتاه زیبایش

    در آن روزی که نقش ات را کشیدند
    همه صورتگران جز گل ندیدند

    فدای چشم های مهربانت
    که از مهر و محبت آفریدند

    در پناه خدا… 🌿🌹🌹🌹🌿

    • لیلا طیبی

      آذر 14, 1401

      درود استاد جان

      دست بوسیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا