🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهایی

(ثبت: 242791) آبان 22, 1400 

 

از هر غباری شسته ام چشمان خود دیروز
از پیله ام بیرون شدم یک لحظه در امروز
همواره در گردابه های وهم سرگردان
از بند خودخواهی خود بیرون شدم امروز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا