🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهپويان

(ثبت: 242859) آذر 2, 1400 

 

كاش ما هم رود جارى مى شديم
بستر باران رحمت مى شديم
پا به پاى رود جارى بزرگ
تا به درياى شهادت مى شدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا