🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار سیاه

(ثبت: 987) اسفند 21, 1394 
روزگار سیاه

آهااااااای ماه شب روزگار شوم و سیاه

وجود من شده بعد از تو قدرِ وسعتِ آه

ببین که در به درم روی شانه ی مردم

به عزت و شرف لا اله الا الله

نظرها 16 
  1. مينا امينی

    اسفند 22, 1394

    عالی بود عزیزم 

    آفرین

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  2. سوگند صفا

    اسفند 22, 1394

    سلااااام

    عسل بانووووو مرحباااا

    خیلی عااالیه دوست شاعرم…

    زنده باشی و برقرار

    یاحق

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  3. سوگند صفا

    اسفند 22, 1394

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سوگند نازنین شرمسار مهرت هستم بانو

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 22, 1394

    سلام عسل نازنینم

    گل دختر این چه حرفیه

    زنده باشی 12344321 سال

    عالی بود

    مرحبااااااااا

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  5. دینا پاکزاد

    اسفند 22, 1394

    خدا به داد برسه

    تو کی مُردی؟

    حلوا و خرمای منو کی بالا کشید؟!!!!دارم برات عسل خانوم..حالا اگه جرئت داری به روحت بگو عید بیاد اصفهان

    خیلی خوشگل بود.آفرین

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 22, 1394

    عرض سلام

    عالی بود

    در پناه حق همیشه شاد و سالم باشید 

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  7. زهرا حقیقی

    اسفند 23, 1394

    سلام

    عالی بود

    موفق باشید

    • عسل رادمنش

      اسفند 24, 1394

      سلام مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید…

  8. اسماعیل علیخانی

    فروردین 1, 1395

    سلام بر شما

    آفرین

    زنده باشید

  9. زینب روزبهانی فر

    فروردین 7, 1395

    سلام عسل بانو. اصلا نمی تونم بگم از خوندن شعرات سیر میشم چون از این یکی بیش تر از همه خوشم اومد گفتم این جا خدمت برسم.
    عالی. عالی. عالی