🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز از نو……

(ثبت: 257480) اسفند 29, 1401 

 

خونِ روز
عاقبت اگر چه
به قدحِ سرخِ غروب
نوشِ شب می شود وُ پستویِ پُر چینِ ظلمت
هرگز بیرنگ نگردد تنها با تراوشِ شفق
اما صبحگاهان را
رگهٔ نافذ نور می گشاید در سیاهیِ سَحَر!!
تا مأیوس ترین قدمها
سخت ولی امیدوار
اندیشه کنند به گامی نو …..

 

 

 

 

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اسفند 29, 1401

    اگر چه همه شب های من
    یلدایی بود
    اما همیشه می دانستم
    که صبح نزدیک است

    درودها بسیار عالی
    نوروزی خوش پیش رویتان باد
    🌹🌹🌹

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 29, 1401

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه هزاران درودتان باد

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 29, 1401

    … ولی امیدوار
    سلام و درود

  3. مهرداد مانا

    اسفند 29, 1401

    از کامل ترین شعرهای شما بود به نظرم . خط سیر مشخص ، بهره گیری از لوکیشن طبیعی برای بازگفت و شرح منظره ای اجتماعی ، ارتباط و پیوند خطوط و تصاویر به هم و رعایت نظایر و سخن به دلخواه مردم گفتن که البته هم شعر است و هم شرف ( چرا که شاعر بی شرف و وقیح که نمک به زخم ملت بزنند کم نداریم ) .. در هر حال درود بر شما و ستوده باد سروده تان . بیش باد …

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 29, 1401

      استاد گرانقدر بسیار از نقدتان متشکرم و بسیار محتاج ارشاد و انتقاد هستم و چه نیکوست اگر از جانب اندیشمندی چون جنابعالی باشد

  4. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1401

    سلام و درود

    شهامت، حق گویی و حفظ رسالت شاعری از ویژگی های آن شاعر گرانمهر است

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 29, 1401

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

  5. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1402

    درود بر شما جناب
    خانمحمدی ارجمند
    🙏🌸🙏🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا