🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز تو

(ثبت: 209599) اردیبهشت 12, 1398 

امروز روز توست،هوا صاف و ساده است

مثل دلم که پای دلت ایستاده است

هر روز روز توست به تقویم عاشقی

گل کرده عشق و عطر تو را جا نهاده است

ه.ج.ح 12.2.98

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 12, 1398

    زیبا سروده ای از شما خواندم آفرین🌺

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 13, 1398

    احسنت شاعر🌺

  3. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 13, 1398

    درود بر قلم توانایتان استاد🌹

  4. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1398

    سلام و خیر مقدم 🌺❤️

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا