🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مادر

(ثبت: 244745) بهمن 5, 1400 
روز مادر

 

روز مادر بر همه مادران سرزمینم و تمام مادران دنیا مبارک باد و روح آنانکه آسمانی شده اند ، شاد

روز مادر (سروش۱)
🥀💜🥀
زندگی را بهانه ای بخدا
گوهر جاودانه ای بخدا
شعر پاکی ، ترانه ای بخدا
از خدایم نشانه ای بخدا
بی نطیری “یگانه” ای بخدا
مادر

روز مادر (سروش۲)
🥀💛🥀
مهر تو چون میِ دل انگیز است
مستی اش با دلم گلاویز است
بهترین رنگهای پاییز است
لای لای شبت شکر ریز است
چشمهایت همی سحرخیز است
مادر

روز مادر (سروش۳)
🌷💚🌷
اتفاقی که ناگهانی شد
در دلم درد جاودانی شد
شادیم رفت و نوحه خوانی شد
غصه ها در دلش نهانی شد
چشم را بست و آسمانی شد
مادرم روحت شاد

روز مادر (سروش۴)
روز مادر مبارک و روح آنانکه آسمانی شده اند، شاد
🌷💙🌷
نغمه هایت سرود باران است
ذکر تو آیه های قرآن است
صوت تو مثل مرغ خوشخوان است
چشم در راه کودک پیرت
باز آیا دلت پریشان است؟؟؟
مادر؟؟!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 5, 1400

    سلام و درود و ارادت
    دست مریزاد
    روان مادر گرانقدرتان شاد
    🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌿🌿🌿

    • سپاس از لطفتان ارجمند.خداوند روح رفتگان شما را نیز بیامرزد.

  2. هادی همتی

    بهمن 5, 1400

    سلام و دروود بر استاد گرانقدر
    قبل از هر چیز تسلیت عرض میکنم غم از دادن مادر گرامی تان را
    ما را هم در این سوگ شریک بدانید
    بنده تا حالا سروش نگفتم اما این شعر تقدیم به روح مادران که کنارمان نیستند

    چشم امید می نوازی
    دست عشق گرفته ای
    جان ستایش میکند
    بودنت را
    گوهر عشق..
    درس آموخته ام از دامن تو
    مکتب رویای تو ادامه دارد
    چه زیبا دوخته ای برایم
    فسلفه زندگی را
    خوش نقش در این نقش و نگارم
    جان اگر قابل باشد
    تحفه ای است شیرین

    چشم های حسرتم را خیس میکند
    عکسی که به یادگار مانده بر قاب دیوارم

  3. خداوند همه رفتگان را که دستشان از دنیا کوتاه است بیامرزد.
    بسیار عالی و ستودنی است سروده تان. حق یادتان و ایام بکام.

  4. درود بیکران استاد
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا